Witamy w klubie Hangar – miejscu gdzie tematem przewodnim jest szeroko rozumiana aktywność fizyczna, miejscu gdzie na pierwszym miejscu zawsze stawiane jest zdrowie. Trenujemy ludzi, którym zależy na podnoszeniu swojej sprawności w bezpieczny i efektywny sposób.

Czerpiemy z wielu dyscyplin sportowych to co uważamy w nich za najbardziej wartościowe, łączymy to w dobrze skrojony i przemyślany plan treningowy, który ma zaowocować poprawą kondycji fizycznej, wzrostem siły, redukcją nadmiaru tkanki tłuszczowej i przywróceniu naszemu ciału możliwości wykonywania rozmaitych form ruchu, które poprzez wszechobecny siedzący tryb życia są utrudnione.

Zdajemy sobie również sprawę, że potrzeby treningowe wielu osób są różne nie tylko ze względu na nasze ograniczenia ale także ze względu na preferencje, dlatego też w Hangarze możemy trenować na kilku poziomach zaawansowania jak również doskonalić swoje umiejętności na zajęciach specjalistycznych jeśli któraś dyscyplina sportowa interesuje nas bardziej niż pozostałe.

GRUPA FUNDAMENTALS
Fundamentals to podstawa. Po ukończeniu programu dla nowych osób On Ramp kolejnym krokiem jest zbudowanie solidnych podstaw treningowych umożliwiających stopniowe zwiększanie intensywności oraz trudności wykonywanych ruchów. Budujemy siłę, pracujemy nad poprawą zakresów w stawach, uczymy jak trenować z głową i poprawnie technicznie. Zajęcia skierowane są głównie do osób na początku swojej treningowej przygody, ale osoby bardziej zaawansowane również uzyskują wiele korzyści biorąc udział w tych klasach. Trening podstaw jest bowiem istotny bez względu na nasz poziom.

GRUPA HANGAR
Jest to program główny, skierowany do osób średniozaawansowanych. Tu zwiększa się już poziom intensywności i trudności wykonywanych ćwiczeń, ale nie brakuje także elementów podstawowych, które zawsze należy doskonalić.

GRUPA ADVANCED
Ten program skierowany jest tylko i wyłącznie dla osób zaawansowanych. Do wykonania takiej sesji wymagany jest wyższy poziom siły z wykorzystaniem własnego ciała, jak również ustabilizowana technika wykonywania bazowych i głównych ruchów, które są tutaj w naturalny sposób rozszerzone.
Chcemy podkreślić, że nie jest to grupa zawodnicza. Są to prostu zajęcia, które wymagają od nas już solidnych podstaw, kontroli i świadomości ciała. Większość osób po systematycznym treningu na innych zajęciach będzie przygotowana by wziąć udział w tych klasach.

JOGA
Wyznajemy zasadę, że sprawne ciało to elastyczne ciało, dlatego w ramach uzupełnienia codziennej mobilizacji potreningowej zapraszamy na zajęcia z jogi. W atmosferze wyciszenia i pełnej koncentracji rozluźniamy się, pracujemy z oddechem i poprawiamy elastyczność wszystkich partii mięśniowych. Gdybyśmy mieli wybrać tylko jedne zajęcia na które chcemy chodzić powinna to być właśnie joga, gdyż swobodny, nieskrępowany ruch jest punktem wyjścia do opanowania wszystkich innych rzeczy. Tutaj łapiemy dystans, tutaj odpoczywamy i relaksujemy się po ciężkim dniu.

GIMNASTYKA
W ramach zajęć z GIMNASTYKI pracujemy nad stabilizacją i balansem w pracy z ciężarem własnego ciała. Blok prowadzony przez specjalistę od kalisteniki i handbalance’u. Bazujemy tutaj na pracy nad pozycjami odwróconymi oraz ćwiczeniami na drążku. Oferujemy różnorodność ćwiczeń akcesoryjnych, wzmacniających siłę gimnastyczną oraz stabilizację ciała. Zajęcia dla osób na co najmniej średnio-zaawansowanym poziomie.

WEIGHTLIFTING
Trening ze sztangą pod okiem jednej z najbardziej utytułowanych zawodniczek w Polsce. W ramach bloku WEIGHTLIFTING uczymy się techniki dwuboju olimpijskiego oraz pracujemy nad zwiększeniem siły i dynamiki. Poprzez wprowadzenie wielorakich ćwiczeń akcesoryjnych wzmacniamy sylwetkę i podnosimy świadomość ciała w pracy ze sztangą. Zajęcia dla osób na co najmniej średnio-zaawansowanym poziomie.

HANGAR ENDURANCE RUN AND SWIM
Trening wydolnościowy poza sprawnym układem sercowo-naczyniowym opiera się na efektywności ruchu. Ta z kolei wynika z naszej techniki. Rozumiemy tą zależność i wiemy, żeby stać się lepszym biegaczem czy pływakiem często musimy cofnąć się kilka kroków w tył.
Program biegowy realizowany jest w klubie Hangar oraz w plenerze. Zajęcia z pływania odbywają się na terenie Term Maltańskich, gdzie do dyspozycji Klubowiczów są 2 tory basenowe oraz dwóch trenerów prowadzących. Zajęcia podzielone są na dwie grupy, w zależności od naszych aktualnych umiejętności.

HANGAR KIDS
Zajęcia dla najmłodszych hangarowiczów. Skupiamy głownie dzieci w wieku od 4 do 8 lat. Podczas zajęć chcemy się przede wszystkim dobrze bawić poprzez aktywność fizyczną.

 

05-hangar-www-czb_MG_0266